Lördagsenkät: En fråga till er

Den här veckan vänder vi på steken. Vi är nyfikna på vilka ni är som läser debutantbloggen och skulle bli jätteglada om ni ville svara  i enkäten nedan.

Det här inlägget postades i Debut, lördagsenkät. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lördagsenkät: En fråga till er

  1. Jag måste erkänna att jag har lite svårt att svara på den här enkäten. För mig sitter ”skriver själv” och ”älskar att läsa” nämligen ihop med varandra, ohjälpligen. Två sidor av samma sak, som inandning och utandning. Och så måste jag välja det ena. Knepigt! 🙂

    • Maria skriver:

      Jag håller med om att det är svårt, närapå omöjligt, att skilja dessa båda åt. Men det är nog ändå som skrivande människa jag läser bloggen i första hand. (Dessutom delar jag skrivgrupp med en av debutanterna, så hade inget annat passat hade jag kunnat fylla i det under Other.)

Kommentera

