Jag lär mig

Häromveckan skrev jag om de saker jag tyckte jag skulle ha med mig, alltid när jag skall på bokrelaterade event, eller hur?

Jag har fortfarande inte skaffat ett svart tyg att ha som duk, men det skall fixas. Lovar!

Skall jag vara helt ärlig har jag inte fixat något annat heller. Men jag har tagit ett par steg i alla fall. Det är nämligen så att skall man ha en Roll-up så måste man ha något på den. Det blir lite tomt annars, för att inte säga fånigt.

Så nu har vi tagit fram en design. Så här ser det för tillfället ledande förslaget ut:

Roll-up_thomas_arnfelt

Fatta att det känns oerhört konstigt, och inte så lite egotrippat, att beställa en jättebild på sig själv…

Men jag tycker den blev rätt snygg… Alltså för att ha mig på sig.

Vad tycker ni, vågar jag beställa en sådan här?

 

Om Thomas

Författare, debutantbloggare 2015. Incidenten i Böhmen - Undrentide förlag (2015). Sällskapet i Genua - Undrentide förlag (2017)
Det här inlägget postades i Debut, Marknadsföring, Thomas Årnfelt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag lär mig

  1. Maria skriver:

    Ser fin ut! Jag håller med om att man kanske ska korta lite i citatet och dra upp det i storlek! Eventuellt lägga till webbadress.

    Du får vänja dig vid att se dig själv i storformat. Tror inte det är sista gången. 🙂

  2. Manuskt skriver:

    Råkade mejla kommentaren i stället för att kommentera… Här är den på rätt plats

    Visst är det märkligt. Tyckte det kändes konstigare att packa upp rollupen än själva boken.
    Ser bra ut.
    (Möjligen om du skulle förkorta citaten lite så du kan dra upp dem mer i storlek, och kanske lägga en ”yttre glöd” på boken så den syns bättre mot det svarta?)

  3. Manuskt skriver:

    Visst är det märkligt. Tyckte det kändes konstigare att packa upp rollupen än själva boken. Ser bra ut. (Möjligen om du skulle förkorta citaten lite så du kan dra upp dem mer i storlek, och kanske lägga en ”yttre glöd” på boken så den syns bättre mot det svarta?)

    Skickat från min iPhone

    > 14 jul 2015 kl. 00:04 skrev Debutantbloggen : > > >

  4. Håkan Lindgren skriver:

    Hej Thomas,

    Jag tycker att den ser jättebra ut och att du absolut vågar beställa. Förlaget beställde en för mig utan att jag sett den innan och visst kändes det konstigt att se sig själv så ”uppslagen”, men det gör också att det känns mer seriöst. Go for it 🙂

    • Thomas skriver:

      Jo precis. Jo det är förslaget som designat den. Vilket känns bra att luta sig mot (jag kan låtsas som att jag inte var inblandad alls när jag tänker på att det är en gigantisk reklambild på mig själv…)

      Tack!

Kommentera

