Panelfråga: Höstläsning

Vilken bok ser du mest fram emot att läsa i höst?

10157221_701905456534394_6503728241913565292_n

Johan Ring: Boken jag är mest peppad på att läsa i höst är The secret lives of Twin Peaks, av Mark Frost. Jag älskar Twin Peaks, och Frosts roman kommer att täcka vad som hänt i staden under de 25 år som gått sedan den syntes i tv senast. Perfekt uppladdning inför de nya avsnitten nästa år!

Ti blogg

Christina Lindström: (Johan, ditt svar får mig att tänka på en helt fantastisk bok som heter The Secret Lives of Bees av Sue Monk Kidd. Den rekommenderar jag till hela världen. Anteckna, värld!) Svar på frågan: Jag ser närmast fram emot att läsa När hundarna kommer av Jessica Schiefauer och att läsa om underbara Lark and Termite av Jayne Anne Phillips (inför en bokcirkel).

Fredrik

Fredrik Frängsmyr: Boken jag ser fram emot mest att läsa under hösten är Pekingmänniskan – En historia utan slut av Tore Frängsmyr. Den har legat på mitt nattduksbord, eh nattygsbord, hmm eller vad det nu heter ett bra tag nu och nu har jag äntligen tid att börja med den.

Thomas

Thomas Årnfelt: Station Eleven av Emily St John Mandel fick jag när jag fyllde år. Väldigt nyfiken på den – så den tänker jag hugga tag i snart.

Felicia

Felicia Welander: Jag ser fram emot att äntligen få läsa Egalias döttrar, som jag tillslut fått tag i. Och Elisabeth Gilberts nya bok ”Big Magic” om skrivandets magi.

Det här inlägget postades i Debut. Bokmärk permalänken.

Kommentera

