Vi ses på bokmässan!

FredrikJag var ute och drack öl med några kompisar i veckan. Ett gäng barndomskompisar som träffas en torsdag i månaden. (i den bästa av världar 🙂 i verkligheten blir det ungefär varannan eller var tredje månad.) En av oss har precis kommit hem från en nästan tre månader lång turné och samtalsämnet kom att handla om overklighetskänslan när man helt plötsligt gör det man har drömt hela sitt liv om att göra. Vilket fick mig att tänka på bokmässan.

Även fast bokmässan egentligen inte är så stor för mig. För två år sedan visste jag knappt att den fanns. Förra året blev jag meddragen dit och rycktes med i hysterin. Det var innan jag hade kontrakt med ett förlag och jag kommer ihåg att jag tänkte att det skulle vara helt overkligt att vara på mässan med min egen bok. Jag satte upp ett mål för mig själv att jag skulle göra just det, ta mig dit med min egen bok, men jag trodde inte att det skulle vara redan i år. Men nu är jag alltså på väg och tillräckligt mycket fokus ligger på det just nu för att den där overklighetskänslan ska vakna.

Tillräckligt mycket för att det ska bli lite skralt med innehåll i inlägget den här veckan så jag får helt enkelt säga att jag hoppas att ni är lika laddade som oss och att jag hoppas att vi ses på bokmässan! Nästa vecka hoppas jag kunna skriva lite mer om mina upplevelser därifrån.

Jag kommer hänga en del i Mörkersdottirs monter (A03:49) och kommer signera böcker där mellan 12.00 och 13.00 på lördag. Resten av tiden kommer jag glida runt och träffa gamla och nya debutantbloggare.

Och så vill jag träffa er. Det skulle vara overkligt kul att ses!

P.S. Tipsa gärna om saker man inte borde missa på mässan här i kommentarsfältet.

Det här inlägget postades i Fredrik Frängsmyr. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vi ses på bokmässan!

  1. nfredrikn skriver:

    Absolut Angeli, det måste vi göra. Lycka till!

  2. Angeli skriver:

    Kul! Visst är det overkligt:)
    Jag ska dit med boken ”Föräldraprenör-konsten att balansera företagande och familjeliv” och är i monter E03:10. Hoppas vi springer på varandra!

Kommentera

