Lördagsenkät: Förväntningar på debutantbloggsturnén

Godmorgon!! Lördag morgon och vackert härligt höstväder välkomnar oss här nere i Skåne. Idag svarar debutantbloggarna på frågan: Vad är dina förväntningar på debutantbloggsturnén?

 

ThomasThomas: Förväntningar, vet inte. Men jag tycker det är jättekul att prata om skrivande, så jag hoppas det dyker upp några som vill vara med och ställa frågor och diskutera. Och sedan är det superkul att träffa debutantbloggsgänget live igen. Bara det liksom!

 

FeliciaFelicia: Förväntningarna är höga på att ha trevligt och att få hänga med mina debutantbloggskollegor. Annars inga större förväntningar.

 

 

Ti bloggChristina: Stort lycka till, allihopen! Jag är avundsjuk på er alla som får träffa varandra!

 

 

FredrikFredrik: Det ska bli jättekul hoppas jag. Jag har aldrig gjort nåt sånt här överhuvudtaget och hoppas att det ska komma några som vill prata med oss.

 

Det här inlägget postades i lördagsenkät. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Lördagsenkät: Förväntningar på debutantbloggsturnén

  1. nfredrikn skriver:

    Hahaha, oops. My bad. Eftersom den dök upp bland de andra trodde jag att den skulle med. 🙂

  2. Christina Lindström skriver:

    Ha, ha! Oj! Jag hade inte alls tänkt mig min kommentar som en del i en enkät! Jag ville bara uttrycka min avundsjuka.

Kommentera

