Omslag nu igen

 

Ti bloggMin ännu icke utgivna ungdomsbok har fått nytt omslag. Jag storgillade det första förslaget så mycket att jag fick anstränga mig en del för att ställa om när jag hörde att Wahlströms hade en ny idé. Jag hyperventilerade och var tvungen att äta crunchy direkt ur paketet en lång stund.

Hyperventilera, äta crunchy. Hyperventilera, äta crunchy.

Sedan vande jag mig långsamt. Nu är jag faktiskt småkär i det nya också. Älskar färgerna.

Flera ungdomar har sett båda omslagsförslagen och ganska många har sagt att de gillade det första bättre men också att det nya är – trumvirvel – ”minst halvfett”! (Jag vill tro att det är något bra, därav mitt lätt desperata utropstecken.)

Och jag tycker själv om. Har mina rötter i Västerbotten så jag tycker till och med schjjuukt mycket om.

jack bokus

(Jack kommer ut i slutet av mars.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om Christina Lindström

Debutant 2015 som skriver för barn och ungdomar. Manisk läserska och löpare. Tycker mycket om att jobba som lärare.
Det här inlägget postades i Christina Lindström, Jack, Omslag, Ungdomslitteratur. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Omslag nu igen

  1. AnnaAh skriver:

    Ooo, jag gillar detta jättemycket! Fina färger!

  2. Ann-Charlotte skriver:

    Det ÄR snyggt. Lite annorlunda och sköna färger. Blir kanonbra! Men det är TITELN som gör mig mest nyfiken 🙂

  3. Eva Karlsson skriver:

    Jättesnyggt omslag och färgerna är super.

Kommentera

