Releaseparty

Förra veckan hade jag releaseparty. Det var verkligen bland det roligaste jag någonsin gjort och nu ska jag försöka bearbeta alltihop med ett inlägg.

batman

Releasen var på en bar i Stockholm som heter Morfar Ginkos. Själva evenemanget började vid 17 och jag var där en halvtimme innan. Tillsammans med mitt förlag satte jag upp tipsrundan med superhjältefrågor och drog igång musiken.

Den första gästen kom strax innan 17 och sen var kalaset i full gång. Jag hade inte riktigt insett hur intensivt det skulle bli. Jag fick springa runt i lokalen och hälsa på släktingar och vänner samtidigt som jag skulle signera böckerna. Det var så kul!

 

 

 

12891756_10153775983458551_124791404420171334_o.jpgDet var en extremt häftig känsla att få se de bästa människorna i mitt liv köpa min bok. Gud så konstigt men också så spännande.

Sen, runt 19-tiden, var det dags för tal, högläsning ur boken och vinnare i tipsrundan. Min förläggare höll ett jättefint tal som nästan fick mig att gråta och sen läste jag de sista sidorna från det första kapitlet i boken.

Och vid 20/21-tiden var det klart. Kanske de mest intensiva timmarna av mitt liv, men också de roligaste.

                                                                                Så här glad var jag (och ja, jag har på mig en mantel)

Och nu kan man köpa boken! Klicka in på länken!
http://www.bokus.com/bok/9789187707544/superkrafter-pa-gott-och-ont/

Det här inlägget postades i Debut, Karl Modig. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Releaseparty

  1. Ping: Danke | Debutantbloggen

  2. Ping: Debutantbloggen

Kommentera

