D-day (yesterday)

7D__8786 2Igår small det. Blixtrar och dunder, boken släpptes. Vilken grej! Nu är det på riktigt, det blir inte mycket verkligare än såhär.
För den som vill beställa finns den bland annat på Hoi
och Adlibris. In och köp, vet jag! =)

Jag tillbringade hela dagen i Sundsvall med en av fest-generalerna inför den andra smällen; lördagens releasefest. Det handlades strumpbyxor, hårsmycken, drickor, snacks och cirka en miljard andra prylar. Och ändå känns det som att det aldrig blir riktigt klart. Det går bara runt i huvudet på mig och mina två personligheter gnabbas värre än vanligt. Den ena är superstressad över att inte ha kontroll över vartenda kommande litet ögonblick, och den andra känner sig mest lycklig över att få fira det här gigantiska ögonblicket med så många nära och kära och bryr sig föga om ifall detaljerna riskerar att spricka i sömmarna.
Och det är ju så, det kommer att bli en fest och det är hur roligt som helst. Förhoppningsvis blir det inte en fullständig katastrof. Ni lär få veta nästa vecka hur det gick. =)

I veckan fick jag också min beställda katalog från Svensk Bokhandel där mitt debutantporträtt var med. En riktig once-in-a-lifetime-grej med tanke på att man bara är debutant en enda gång…

13082701_10208089525549031_3466760392955524247_n

Hej hopp, releasefest nästa!

 

Det här inlägget postades i Debut, Genom paradiset på en spikmatta, Jannice Eklöf. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till D-day (yesterday)

  1. Agneta skriver:

    Hurra för dig och din bok!

  2. rakadzebra skriver:

    Härligt, Jannice!
    Lycka till med allt och ha en fantastisk fest på lördag.
    Håkan

Kommentera

