Den magiska kvällen

7D__8786 2Ja, för det måste jag nog säga; vad kan ens allra första releasefest vara om inte magisk? När väl stressen och nervositeten ger vika för förväntan och spänning som sedan övergår i renaste glädje. Alla dessa människor, där av en enda anledning: Att fira mig och mitt verk. (Och dricka gratis bubbel såklart, men ändå.)
Vilken känsla.
Från början var det lite jobbigt, jag var inte helt bekväm med uppmärksamheten och ville mest gå och gömma mig, men efter ett tag släppte det och jag kunde istället glädjas åt alla härliga människor som var där. Jag höll ett högst improviserat välkomsttal och innan det var färdigt läste jag också ett stycke ur boken, vilket tidigare varit det enda jag var säker på inte skulle ske under kvällen. Uppenbarligen är det dock ett måste på en releasefest. Bra att veta till nästa gång, då kan jag planera det lite bättre och faktiskt välja ut ett stycke som passar.

För att ni ska få en bild av den fabulösa tillställningen:

7D__0908
Bubbel och fantastiska snittar (vegetariska såklart.)

7D__1169
Signering på hög nivå.

13077204_10153595857033404_437059930_n13077305_10153595857153404_368032654_n
Makalös tårta gjord av min barndomsvän Gaggs, även kallad Jessica.
Lika otroligt god som den var snygg.

13043511_10153639591263041_2316357731511731675_n
Med kvällens yngsta deltagare, min systerdotterdotter Melanie.

7D__1267
Och till sist presenterna! Det var jag totalt oförberedd på, men vilken trevlig chock det blev. =)

Jag är så tacksam för allt, det blev en otrolig kväll vars minnen jag kommer kunna leva länge på. Tusen, tusen tack till alla inblandade!

Det här inlägget postades i Debut, Genom paradiset på en spikmatta, Jannice Eklöf, Releasefest. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Den magiska kvällen

  1. Elina skriver:

    Åh vad roligt det ser ut!! Nu måste jag ju nästan hem och jobba på mitt manus, enbart för att jag också ska få ha en releasefest!! 😀 Vad kul att det gick så bra för dig! 😀

  2. Jeanette Eklöf skriver:

    Det blev verkligen en fantastiskt lyckad tillställning. Mycket gott att äta, trevliga människor och åtskilliga skratt. Ser nu fram emot nästa! 😋 /Stolt storasyster

    • Jannice skriver:

      Jag hade inte klarat det utan all hjälp… Tack! Och jag ser också fram emot nästa. =)

  3. Pia Widlund skriver:

    Ser jätteproffsigt ut!! Lycka till med boken nu!

Kommentera

