Vill du skriva i Debutantbloggen?

Snart är vår tid som Debutantbloggare slut. Vi driver den här bloggen till och med den 31 december 2012 och innan dess vill vi ha in ansökningar till nästa års Debutantbloggare. Är det just du som tar över den 1 januari? Om du är sugen, skicka en ansökan till debutantbloggen@gmail.com och berätta om dig själv, vad du kan bidra med till Debutantbloggen, din bok och vilket förlag du debuterar på. Senast 10 december tack.

NYHET! Debuterar du inte nästa år men vill ändå skriva här? Under året har vi varit hårda med vilka som har fått gästblogga, det har funnits vissa krav men nu när december står för dörren lättar vi lite på inträdet. Vill du vara med och bidra så öppnar vi våra helger för dig. Maila och berätta lite om dig själv och vad du skulle vilja skriva om i bloggen så hör vi av oss! Det kanske blir du som blir en av våra helgbloggare. debutantbloggen@gmail.com

Väl mött!
Manne, Ulrika, Sofia och Pernilla

En reaktion på ”Vill du skriva i Debutantbloggen?

  1. Hallå alla författare!
    Jag undrar om det finns möjlighet att rådfråga er om dealen att stå för tryckkostnader och sättning själv hos ett förlag som sedan står för marknadsföring och alla kontakter med bibliotek osv. Sedan får man betalt för tryckkostnaden och delar på vinsten för varje såld bok.

    Är det en bra deal för en debuterande författare? Kanske många med mig gör så första gången? Känner mig vilsen. Jag har ett förlag som vill ge ut min bok, jippy!! Och jag får stå för kostnaderna själv… Hur ser ni på det?

    Vore väldigt tacksam för svar!
    Vänliga hälsningar Anna Helgesson

    Gilla

Lämna en kommentar