En hög för analys

Vad har ni på ert nattygsbord? Ni ska få höra vad jag har på mitt:

  • Ett kollegieblock
  • 3 pennor
  • Rocky (volym tolv) av Martin Kellerman
  • Ett skrivhäfte med deprimerande framsida
  • Ett papper med namnen på de (som jag vet) ska recensera min poesibok
  • Lugn bara Lugn av Kristina Lugn
  • Matilde av Denise Rudberg
  • En skrivbok
  • Svensk Dikt – Från trollformler till Lars Norén av Lars Gustafsson
  • Själens Begär av Christine Falkenland
  • Gravidchock av Belinda Olsson
  • Död Räkning av Rolf Aggestam
  • Välkommen Hem (inredningstidning)

Har någon lust att analysera?

//Liz

6 reaktioner på ”En hög för analys

  1. 🙂

    Jag har två böcker av Douglas Kennedy, ett anteckningsblock, en penna, två feta krämer för hälsprickor. Massageolja. Cerat – nueva. Vattenglas. Några gamla kvitton. Glasögon.

    Gilla

Lämna en kommentar